آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

سوتی مامان

1393/8/22 15:37
نویسنده : مامان آرمین
277 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 22 آبان یهو به سرم زد گواش هارو ببرم تو حموم تا آرمین بازی گنه و نقاشی بکشه.دیدم گواش ها خشک شدن و رنگ روغن داریم.اینقدر هواسم به بازی و ذوق کردن آمین بود که اصلا حواسم نبود رنگ روغن سخت پاک میشه.خلاصه لباس های آرمین رو دراوردم و از رنگ آبی و قرمز و زرد یکمی ریختم کف حموم.شروع کردیم به نقاشی کشیدن.همه جامون رنگی شده بود.یهو رفتم دستم رو بشورم دیدم پاک نمی شه و هی بیشتر میشه.موندم.تعجبتازه فهمیدم چه اشتباهی کردم.کف پاهامون و دستامون پر رنگ شده بود نمی تونستم بیام بیرون حموم ی چیز بیارم تا حموم رو تمیز کنم.خلاصه به ی بدبختی حموم رو تمیز کردم.هر چی می ساویدم بیشتر می شد.یجارو تمیز می کردم تا میرفتم یجای دیگه رو تمیز کنم میدیدم دوباره جایی که تمیز کردم کثیف شده.خلاصه مکافاتی داشتیم.

طفلی بچم نتونست ذوق کنه.از کارای من تعجب کرده بود.با خودش می گفت معلوم نیس مامانم چیکار می کنه.تا الان داشت می گفت نقاشی بکش حالا میگه نه نه نکش.متفکر

پسندها (5)

نظرات (6)

عمه فروغ
22 آبان 93 16:12
عیب نداره مامانی از این اتفاقا پیش میاد
مامان امیر عطا
23 آبان 93 1:40
ای بابا عجب مکافاتی!!!!!!!
الهه
25 آبان 93 12:48
البته خودم بودم نمیخندیدم عصبی میشدم
مامان عسل 
29 آبان 93 10:34
وااااای خداحواست کجابوده...خخخخخخخ فک کنم بعداچقدربه کارخودت خندیدی ...آخی جونم آرمین جون نمیدونست مامانش چرااینجوری میکنه خیلی بامزه بود
مامان فهیمه
11 آذر 93 0:29
سلام عزیزم ببخشید که انقدر دیر اومدم وبتون.شرمنده.کلی خندیدم و آفرین گفتم به این مامان خوب که انقدر قشنگ با بچش بازی میکنه راستش من که هنوز با علی رنگ بازی نکردم متاسفانه
مامان آرمین
پاسخ
خواهش می کنم دوست خوووبم.ممنون که به ما سر زدی.
مامان بردیا اریایی
14 آذر 93 1:50
به قول بردیا عججا(عجبا)حواست کجابوده اخهههههههه من نمیدونم
مامان آرمین
پاسخ
خخخخخخخخخخ قربون بردیای نازم بشم.عججا.همه حواسم رو ذوق کردن آرمین بود