آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

عکس

1393/8/22 15:51
نویسنده : مامان آرمین
227 بازدید
اشتراک گذاری

پارک زیر خونه ی مامانم اینا

عزیز دلم خیلی خوشحالم که پسر به این شجاعی دارم.آفرین.آویزون شدی و اصلا نمی ترسی.ولی پویا خوشگلم می ترسید.

بعد این شیطونی هاتون طبقه پایینی اومد و گفت آروم تر بازی کنین خیلی سر و صدا می کنین.منم آرمین رو گفتم که همسایه بخاطر تو اومده و داره دعوا می کنه.آرمین هم همش می گفت مامانم معذرت می خوام.

کلاه جدید آرمین

پسر مامان در حال نقاشی رنگ کردن.خیلی تمیز رنگ می کنی.

اینم کلوچه یزدی های من تو فر.دیگه تصمیم دارم کیک نپزم.این آخرین کیکیه که پختم.

لان 4 روزه شب و روز به کوب این حیوونات دستته.حتی می خوابی هم تو دستته.دیگه دستت سوراخ شده.ههههههههه.همش با همینا بازی میکنی.

پسندها (6)

نظرات (8)

عمه فروغ
22 آبان 93 16:11
ای جونم چه کیفی میکنه این پسرمون هزار ماشاا.. به آرمین شجاع و حرف گوش کن
مامان امیر عطا
23 آبان 93 1:38
عزیزم عکسات خیلی ماه بودن. چرا مامانی دیگه کیک نمی پزی؟؟؟؟
مامان آرمین
پاسخ
ممنون عزیزم.چون کلی مواد باید بریزی تو کیک آخرم اونی که می خوای نمیشه.
مامانی رادین
25 آبان 93 12:38
سلام عزیزم خوبید؟ این سومین باری که اومدم نمیدونم چرا نظراتم ثبت نمیشه عیبی نداره به هر حال اومدم بگم خیلییییییییییی دوستتتتتتتتتتتتون داریم کلاه نو مبارک عزیزم خوبه پسر خاله داری تا باهاش بازی کنی رادین من دوست همسن و سال نداره همش حوصله اش سر میره
مامان آرمین
پاسخ
سلام گلم.ممنون.ماهم خییییییییییلی شمارو می دوستیم.ممنون عزیزم.آرمین هم چون میدونه پویا هست دیگه با کسی دوست نمیشه و اصلا اجتماعی نیست.
الهه
25 آبان 93 12:45
عزیزم چه پسر شجاعی چقدر باهوشه ماشالا ارمین از کی رنگ امیزی خوب انجام داد؟ ارمین من دوستداره ولی خط خطی میکنی یا میگه من بلد نیستم تو رنگ کن.نمیدونم چیکار کنم چرا دیگه کیک نپزی؟ خانم به این هنرمندی وایبر نمیایی؟
مامان آرمین
پاسخ
ی مدت همش خط خطی می کرد بهش توجه نکردم گیرم ندادم حساس بشه الان تازه ی هفتس که قشگ رنگ می کنه.کیکم دوبار پختم اونی که می خواستم نشد منم کلا از پختنش منصرف شدم.
مامان عسل 
29 آبان 93 10:28
سلام دوست گلم مامان که کدبانووهنرمندباشه پسلی هم شجاع وباهوش میشه دیگه....خداحفت کن خوشگل خاله میبوسمتراستی میخواستم پستتوببینم رمزنداشتم.....فداااتون
مامان آرمین
پاسخ
لطف داری عزیزم.ممنون
بابا و مامان آروین کوچولو
4 آذر 93 19:43
خاله قربون ژستای نااااااااااااااااااااازت هزااااااااااااااار تا بوس بچسبه به روی لپای نازت
مامان فهیمه
11 آذر 93 0:31
وووووووش خدا چه کلاهه خوشگلی چه ناز شدی آرمین جونم چه ماشینی با کلاسیبه به چه مامانه هنرمندی