آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

تولد

1394/1/18 19:26
نویسنده : مامان آرمین
275 بازدید
اشتراک گذاری

توی وبلاگ امیر عطا خوندم که امیر عطا جون خیلی واسه تولدش ذوق داشت و حرفای قشنگ میزد.منم با خودم گفتم ازت بپرسم تولد دوست داری یا نه.هر چی پرسیدم اصلا محلم نزاشتی و ذوق نکردی.

میگفتم می خوام واست کیک بگیرم بادکنک بچسبونم.

تو می گفتی نهههههههه مامان تیتم تو یخچال بود یهو یه مار بزردترین همه ی تیتارو ریخت و خورد. 

من.بادکنک هارو کجا دوست داری بچسبونیم

تو . دلخور نمی خوام.همه رو میترتونم

من. گریه

چه کیکی می خوای؟

تو. تیته بزردترین

هدیه چی می خوای؟ اسکوتر می خوای واست بگیرم؟؟؟؟؟

تو . نهههه استوتر سندین بود پام دیر ترد بهش خون سفید اومد.( خالی می بستی)

من.پس نمی خوای دیگه.باشه

تو.نههههه جایزه بگیر از اون استوتر بزردترین ها.

منم تصمیم گرفتم واست تولد بگیرم.یه تولد خاص و بزگترین و ترسناک.ولی فقط خودمون و مامانم اینا و آبجبم اینا.شاید بگم مادر شوشو ایناهم از شمال بیان که فک نکنم بیان.البته شایدم بیان.نمیدونم.حوصله مهمون داری ندارم.خخخخخخخخخ چه عروسی ام من.

ایشالله پست بعدی پست تولدته با تم خاص خودت که خیلی دوست داری.

دوستای گلم حدس بزنین آرمین چه حیوونی رو دوست داره که بزرگترینه و وحشی هم هست و گوشت خواره و ترسنااااااااااک.

خخخخخخخخخخ با این همه توضیح باید فهمیده باشین چه حیوونیهخندونکچشمکشیطان

پسندها (5)

نظرات (8)

مامان امیر عطا
19 فروردین 94 15:54
سلام...به سلانتی...عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک... شیره یا شایدم خرس
مامان آرمین
پاسخ
ممنون خاله جون
عمه فروغ
19 فروردین 94 19:21
امیدوارم که تولدت بهت خوش بگذره آرمین گلم.ای جوووون به آرمین که همیشه بزرگترین رو میخواد ان شاا.. در زندگیت به بهترین ها و بزرگترین موفقیت ها دست یابی آرمین گلم
مامان آرمین
پاسخ
ممنون خاله ی خوب و مهربووووونم.
بابا و مامان آروین کوچولو
20 فروردین 94 23:36
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
الهه مامان ارمین
25 فروردین 94 22:15
وای عزیزم چه حرفهایی میزنه از کجا یاد گرفته بنظر من دایناسوره تولد باحالی میشه
مامان آرمین
پاسخ
حرفاش من دراوردیه.آفرین عزیزم درست حدس زدی
مامان فهیمه
29 فروردین 94 16:25
واااای عزیزم چقد تو شیرین زبونی.بزردترین تیت
مامان آرمین
پاسخ
لطف دارین خاله جونم
monir
21 اردیبهشت 94 19:45
Azizam ramz o baram mifresti...
مامان آرمین
پاسخ
فرستادم خصوصی
ĸoѕαr
26 اردیبهشت 94 9:13
__♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
همراه رایانه
5 تیر 94 10:07
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir