آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

خدا رو شکر که به خیر گذشت

1393/8/17 22:59
نویسنده : مامان آرمین
164 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 16 آبان که داشتیم میومدیم تهران 7-8 کیلومتر بیشتر نرفته بودیم که بابام یهووووویی تصمیم گرفت لیوان چاییش رو بشوره.اولین باری بود که این کارو میکرد.همیشه تو لیوانش یک ذره آب میریخت و ی تکونی میداد و از شیشه آب لیوانشو خالی می کرد.دیگه وانمیستاد.خلاصه همین جور که مشغول شستن لیوان بود یهو دید از زیر ماشین داره بنزین میریزه و باک بنزین ماشین سوراخ شده.آروم آروم حرکت میکردیم و همش استرس داشتیم که نکنه یهویی ماشین منفجر شه.خیلی استرس داشتیم.بابام هر دویست متر نگه میداشت.کلی نگران بودیم.من تموم هواسم روی آرمین بود.اگه خدایی نکرده ماشین منفجر شه و درا قفل شن چیکار کنم.خییییییییلی خییییییییییلی سخت بود.توی همون نیم ساعت کلی فک کردم و نگران بودم.تا ده سال بعد خودمو فک کردم که چی میشه.نه تنها من همه میترسیدیم.این جور موقع ها هم مگه تعمییرگاه پیدا میشه.بابا و مامانم رو میدیدم کلی گریم میگرفت.ی لبخند تلخ روی لبهای هممون بود که واسه روحیه دادن بهم لبخند میزدیم.شاید هرکی الان اینو بخونه واسم بخنده ولی واقعا وحشتناک بود.ی فیلمم تو تی وی نشون میداد که ی 405 باک بنزینش سوراخ شده بود و منفجر شده بود و درای ماشین هم قفل شده بود و اونایی که تو ماشین بودن جیغ می کشیدن و زنده زنده می سوختن.هیچ کسی هم کاری انجام نمیداد.خلاصه بعد نیم ساعت چهل دقیقه تعمییرگاه پیدا کردیم و ی ساعتی طول کشید تا ماشین رو درست کرد و تعمیرکاره می گفت یه ماشین هم دیروز مثل ما شده بود و منفجر شده بود و همه سوخته بودن.خداروووووووووووشکر.خدا جونم ممنونم.

پسندها (1)

نظرات (6)

عمه فروغ
18 آبان 93 17:55
سلام عزیزم پناه برخدا خوشحالم که خوبید ان شاا.. همیشه سلامت و تندرست باشید خدا عزیزانت رو برات نگه داره
مامان آرمین
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانی رادین
18 آبان 93 21:47
خدا رو شکر که به خیر گذشت خدا اون روزو نیاره اتفاقی براتون بیفته خدا خودش نگه دار همه مسافرا باشه
مامان آرمین
پاسخ
آمین
الهه مامان آرمین
19 آبان 93 20:24
وای چه وحشتناک.خدارو شکر که اتفاقی نیافتاد،عزیزم حتما صدقه بده
مامان آرمین
پاسخ
مرسی.چشم
عمه فروغ
20 آبان 93 10:02
سلام .آره بهم رمز دادید ولی نمیدونم چرا نمیتونم تایپ کنم رمز رو که وارد بشم
مامان آرمین
پاسخ
نمیدونم شاید سرعت پایینه.نییییدونم
مامان سعیده
20 آبان 93 15:30
وای خدا رو شکر که به خیر گذشته.یعنی یه لحظه خودمو گذاشتم جای شما دیونه شدم
مامان آرمین
پاسخ
خیلی وحشتناک بود
مامان بردیا اریایی
22 آبان 93 14:19
خدارو صدهزار مرتبه شکررررررررررررررررررررررررررررررررررر