آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

پویا خونمون موند

1393/4/30 15:34
نویسنده : مامان آرمین
273 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 20 تیر ساگرد ازدواج خاله جون و عمو حسین بود.محبتیکشنبه خاله جون و عمو جون و آقاجون و عزیز جون و پویا ساعت 10 شب اومدن دنبال ما تا همگی بریم ویتامینه بخوریم خندونککه پسر مامان اصلا نخورد.غمگینوقتی آقاجون اینا مارو رسوندن خونمون به پیشنهاد بابایی پویا رو خونمون نگه داشتیم.چشمکخاله جون نمیزاشت ولی اینقدر اصرار کردیم تا راضی شدن.زیباتو و پویا خیلی ذوق می کردین و تا ساعت دو شب بیدار بودین و بازی می کردین و آتیش می سوزوندین.خستهخیلی خیلی سر و صدا می کردین و از شانستون طبقه پایینیمون نبودن.راضیخداروشکر که نبودن چون اگه بودن از دست سر و صدای شما دوتا وروجک کلافه میشدن.درسخوان

پسر ناز مامان خوابیده و پویا داره تنهایی بازی می کنه.عزیز دلم ی کار خوب که می کنی اینه که ظهر ها می خوابی و من استراحت می کنم ولی پویارو هر کار کردم بخوابه نخوابید.کچل

یکی یکی از روی مبل میپرین.سوت

خلاصه مسئولیت دوتا بچه داشتن خیلی خیلی سخت بود دلخورو اعتراف می کنم که نمی تونم.نه

پسندها (1)

نظرات (0)