آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

مرداد 94

1394/6/7 9:30
نویسنده : مامان آرمین
788 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

                   niniweblog.com

سلام عزیز دلم

بخاطر شکستگی سرت مجبور شدیم کچلت کنیم و با ماشین موهات رو صفر کوتاه کنیم.قشنگ نشسته بودی و تکون نمی خوردی یهو خودت رو تو آینه دیدی و گفتی این که کچله کهههه.خیلی خییییییییییییییییلی ناراحت شدی.کلی تو روحیه ات تاثیر گذاشت.بعد گفتی دوست نداشتم کچل شم این کچله.گفتی مثل آقاجونم شدم.خخخخخخخخخخخخ.قربون پسر نازم بشم من که اینقده به ظاهرش اهمیت میده.فکر کنم از اون پسر هایی بشی که خیلی به قیافه و ظاهرشون اهمیت میدن.

خلاصه همش میرفتی جلو آینه و خودت رو میدیدی و دستت رو میکشیدی روی سرت و می گفتی چرا موهام در نمیاد؟؟؟؟ چرا مو ندارم و . . . . .

عزیز دلم مجبور بودیم.ببخش مارو.پویای خوشگل خاله هم موهاش رو مثل تو کوتاه کرد و دوتاتون مثل هم شدین و تو دیگه نگران کچل بودنت نبودی.

پویا جونم بهت می گفت اشکال نداره آرمین هر وقت یه بچه ای اذیتت کرد با موهات که مثل خاره بزن به صورتشون تا دردشون بگیره.خخخخخخخخخخخ

ولی در کل من راضی ام و پشیمون نیستم که موهات رو کوتاه کردیم چون هم خییییییییلی گوگولی شدی با صورتت گرد و ابروهای کمونی خوشگل و هم اینکه هوا خیلی گرم بود و هم میگن موها تقویت میشه و موی جدید درمیاری ولی فکر نکنم.خخخخ خالی بندیه.والا ما هر وقت میریم بیرون یا پارک بیشتر دختر بچه هارو میبینیم که کچل کردن تو هم که پسری اشکالی نداره عزیزم.

خیلی خیلی دوستت دارم عزیزم

فعلا عکسی ازت نمیزارم تا ناراحت نشی.

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان امیر عطا
12 شهریور 94 22:21
عزیزم ایشالله این بار که مووهاتدربیاد خیلی بهتر از قبل میشه..منم 1 بار موهای عطارو تو کوچولوییش زدم وبهتر شد.
عمه فروغ
14 شهریور 94 15:34
ای جوووووووونم چه عکس های خوشگلی 1000 ماشاا.. به آؤمین گلمفدای سرت عزیزم تنت سلامت موهات هم بزودی بلند میشه
شادمهر کوچولو
26 آبان 94 12:48
سلام آرمین جون چقدر بزرررررررگ شدی...اون موقع که کوچولو بودی من تو دل مامانم بودم و میدیدمت ماشاله الان مردی شدی واسه خودت انشاله همیشه به شادی و گردش دوستم