آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

آذر

1394/10/14 14:14
نویسنده : مامان آرمین
642 بازدید
اشتراک گذاری

8 آذر تولدم بود.خونمون بودیم و بابا و مامانم شام اومدن خونمون.گلک مامان همش میگفتی تولده خودمه.قربونت بشم من.

این ژله ی آکواریوم رو هم خودت درست کردی.

داری لواشک می خوری.

اینم هدیه ی تولد شوشو به من

مادر شوهر یا بقول خودت عزیز شمالی اومده بود خونمون و بابام اینا بردنمون قم .

ما اصلا سوسیس و کالباس نمی خوریم و لی تو مثل مامانم عاشقه کالباسی.یه شب که رفته بودیم بیرون گفتی بابا من کالباس پیچ پیچی می خوام.به سوسیس میگفتی کالباس پیچ پیچی.واست خریدیم و تا رسیدیم خونه سریع سوسیس هارو در آوردی و این حرکت رو انجام دادی.خخخخخخخخخخخخخ.میگفتی من عاشقههههههه کالباس پیچ پیچی ام.

مثل من خیییییییییییییییییلی کاهو دوست داری.فدای کاهو خوردنت.

پسر خوشگل مامان در حال نقاشی کشیدن.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فهیمه
16 دی 94 1:32
تولدتون مبارک البته با تاخیییییرآفرین چقد خوب نقاشی میکشه گل پسری
عمه فروغ
16 دی 94 18:27
زهرا جون تولدتون با تاخیر مبارک ان شاا.. که برقرار باشی و سایت بالا سر پسر گلت باشه ان شاا.. که در زندگیت به اهداف و خواسته های برسی تنت همیشه سالم باشه و دلت خوش
مامان امیر عطا
17 دی 94 1:37
سلام زهرا جون تولدت مبارک دوست من... بوس برای آرمین جونم که برای مامانش ژله درست کرده