آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

بافتنی های من

1393/11/4 12:59
نویسنده : مامان آرمین
244 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا زدم تو کار قلاب بافی.از بیکاری این کارارو می کنم.از نت یاد گرفتم و هیچ کلاسی نرفتم.ولی شما اگه دوست دارین یاد بگیرین یا کلاس برین یا از یکی که خیلی صادق و مهربونه بپرسین تا بهتون یاد بده.

اینم عکس ی سری از بافتنی های ناشیانه ی من.خخخخخخخخخ

این کلاه گاو سفید رو واسه پویا بافتم.خیلی بهش میاد و ذوق کرد.

پسندها (13)

نظرات (23)

مامانی رادین
4 بهمن 93 13:41
سلام عزیز دلم خیلی ناز بافتی خانوم هنرمند دست گلت درد نکنه
عمه فروغ
4 بهمن 93 18:27
عزیزم آفرین به مامان هنرمند دستت درد نکنه با این کارهای قشنگت موفق باشی
مامان مهدیه
5 بهمن 93 1:16
عالیه کاراتونارمین نانازه خدا حفظش کنه
مامان فهیمه
5 بهمن 93 15:18
آفرین خانوووووووم واقعا عالیه کارت.خوش به حاله آرمین جون که مامانه هنرمندی داره.
مامان آرمین
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان بردیا اریایی
6 بهمن 93 3:25
بابا هنرمند هی من میگم از هر انگشتت یه هنر میریزه تو شکسته نفسی میکنی همشون عالیه مررررررررررسی
مامان آرمین
پاسخ
مررررررررررررررررررسی
مامان شادمهر کوچولو
8 بهمن 93 13:49
واااااااای عااااااالین براووووو معلومه که آرمین جون خیلی پسر ماهیه که میزاره مامانش به این کارهای هنری هم برسه ایول عزیزم
مامان آرمین
پاسخ
مرسی عزیزم.نه بابا تا میبینه دارم میبافم ی قیچی بر میداری و میاد کاموارو پاره می کنه.وقتی خوابه میبافم.
مامان امیرعطا
11 بهمن 93 2:17
عزیز....اینا الان ناشیانه ان عایااااااااااااااااااااااا؟؟؟ خیلی خوب می بافی... آفرین..واقعا زیبان.
مامان آرمین
پاسخ
ممنون
الهه مامان ارمین
11 بهمن 93 15:10
عالیییییییییییییییییییییییییی افرین به دوست هنرمندم خیلی خوشگلن. دست گلت درد نکنه
مامان آرمین
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان بردیا اریایی
11 بهمن 93 16:08
پس نظرااااااااااااااااااات مااااااااااااااااااااااااااااا کوووووووووووووووووووووووووو
بابا و مامان آروین کوچولو
23 بهمن 93 11:52
وااااااااااااااااای محشرن
مامان آرمین
پاسخ
ممنون
الهه مامان ارمین
3 اسفند 93 10:27
بیا دیگه منتظریم
مامان آرمین
پاسخ
باشه عزیزم.ممنون که به یادمونین
منیر
4 اسفند 93 22:20
سلام عزیزم واقعا بافتنی هات خیلی قشنگ شده و به نظرم اصلا ناشیانه نیست خیلی هم عالییییییی بود . ارمین جون و ببوس
مامان آرمین
پاسخ
سلام عزیزم.واقعا ممنون.لطف دارین.
مامان امیرعطا
5 اسفند 93 1:34
کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا آپ نمی کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آرمین
پاسخ
الان آپ می کنم.شرمنده
مامان سمیرا و بابا مسعود
5 اسفند 93 21:43
کاراتون خیلی قشنگه...تبریک به شما که با داشتن یه کوچولو اینقدر هنرمندانه بافته اید
مامان آرمین
پاسخ
مررررررررررررررررسی
مامان فهیمه
6 اسفند 93 2:19
سلام عزیزم خوبی .میگم من که رمز ندارم چراااااا
مامان آرمین
پاسخ
رمزو بهت داده بودم.الان دوباره میفرستم.
مامان فهیمه
6 اسفند 93 16:29
خصوصی عزیزم
حدیث
7 اسفند 93 20:10
سلام دوست عزیز چقد قشنگ بافتی من عاشق بافتنی هستم توی نت همش دنبال اموزش های مختلف میگردم واقعا افرین به منم سر بزنید
مامان آرمین
پاسخ
مرسی دوست خوبم.چشم حتما بهتئن سر میزنم.
حدیث
7 اسفند 93 20:21
بازم سلام راستی تا جای که من فهمیدم هردوتامون هم سنیم من 6 اذر 70 خیلی خوشحالم از اشنایی با شما
مامان آرمین
پاسخ
واای چه جالب.عزیییییزم
مامان امیرعطا
8 اسفند 93 1:54
منم رمز میخوام عزیزم. لطفا
مامان آرمین
پاسخ
باشه عزیزم.خصوصیت رو چک کن
مامان بردیا اریایی
17 اسفند 93 1:59
لطفأ خواهشأ رمزو پست کن بیاد
مامان آرمین
پاسخ
خصوصیت رو چک کن
نازگل
31 تیر 94 4:06
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
میترا
1 مرداد 94 9:51
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن