آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

عکس بچگی بابایی

1393/8/6 15:07
نویسنده : مامان آرمین
216 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکس بابایی وقتی بچه بود.متاسفانه من عکسی از بچگیم ندارم.فقط یدونه دارم که اونم با لباس عروس زیر درخت پرتقالم.خیلی گوگولی بودم.خندونکبوسباید بگردم و پیداش کنم بعد عکسش رو میزارم.

همه میگن آرمین خیلی شبیه منه و به آرمین میگن زهرا کوچولو.آرمینم میگه زهرا کوچولو نیستم من آرمینم.هههههههههههه.ولی به نظرم ی اپسیلون شبیه این عکس باباشه.نظر شما چیه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان راحله
6 آبان 93 16:05
خدا حفظش کنه گل پسرتو ... من که شما رو ندیدم ولی به نظرم خیلی شبیه این عکسه
مامانی رادین
6 آبان 93 19:58
نه زهرا جان همون شبیه خودته
عمه فروغ
7 آبان 93 16:20
سلام عزیزم این عکسه که شبیه آرمین جون هست پسر کو ندارد نشان از پدر
الهه مامان ارمین
7 آبان 93 17:05
موافقم من تا حالا فک میکردم شبیه شماست ولی با این عکس نظرم عوض شد زود عکس خودتم بزار ببینم شبیه کیه؟ فامیلید؟
مامان آرمین
پاسخ
کپی بچگی خودمه.متاسفانه عکسم رو پیدا نمی کنم.فامیل نیستم عزیزم.
مامان بردیا اریایی
8 آبان 93 7:19
سلاممممممممممم خودتو که ندیدیم ولی این عکس باباش نشون میده که ارمین شبیه باباشه
مامان آرمین
پاسخ
نه خییییییییییرهم.شبیه خودمه
مامان بردیا اریایی
8 آبان 93 7:20
تو هم تو لباس عروس عکس داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم دارم