آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

آرایشگاه

1393/8/4 9:04
نویسنده : مامان آرمین
165 بازدید
اشتراک گذاری

سه چهار بار دیگه هم خودت موهات رو کوتاه کردی و هرچی دعوات می کردم فایده ای نداشت.قیچی رو هم قایم کرده بودم ولی با قیچی ابروم یواشکی کوتاه می کردی.یکروز گیر دادی که منو ببرین آرایشگاه.با خاله جون تصمیم گرفته بودیم تا عید موهای تو و پویا رو کوتاه نکنیم ولی نشد.موی بلندم خیلی بیشتر بهت میاد تا کوتاه.با بابایی رفتی آرایشگاه و اونجا پسر خیلی خیلی خوبی بودی و بابا میگه اصلا جم نخوردی.میگه اگه بهش می گفتیم سرت رو پایین نگه دار قشنگ تا چند ساعت سرش رو پایین نگه میداشت و تکون نمی خورد.آرایشگره می گفته آفرین این چقدر ساکته.آدم بزرگها اینقدر ساکت وای نمیستن که این وایستاده.

یکروز قبل کوتاهی مو.علت تاری عکسهات اینه که ماشالله اینقدر شیطونی ی ثانیه ثابت نیستی که عکستو بگیرم.

ناناز مامان توی آرایشگاه

پسندها (4)

نظرات (5)

عمه فروغ
4 آبان 93 16:55
سلام عزیزم هزار ماشاا.. به آرمین جون پسرمون در هر صورت خوشمله
مامان آرمین
پاسخ
لطف داری عزیزم،مرسی
مامانی رادین
5 آبان 93 1:48
مبارک باشه عزیزم ایشالا آرایشگاه دامادیت قربونت برم خوشتیپ خودم
مامان آرمین
پاسخ
ممنون عزیییییییییییییییییییزم
مامان بردیا اریایی
5 آبان 93 17:12
وایییییییییییییییی عزیز دلم چه ناز شدی مبارکه موهات
مامان آرمین
پاسخ
مررررررسی عزیزم
مانیا
5 آبان 93 20:09
خیلی ناز شده دلم میخواد لپشو بوس محکم کنم[
مامانی
5 آبان 93 20:18
خدا حفظش کنه .چه نازی خاله جون!
مامان آرمین
پاسخ
لطف دارین.ممنون