آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

آرمین مهربووون

1393/8/2 17:50
نویسنده : مامان آرمین
145 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم خییییییییییییلی خیییییلی مهربونی و همش قربون صدقم میری و میگی مامااااان دوستت دارم.عمرمییییییییی .جووونمیییی.عااااااااشقتم.همشم در حال بوس کردنمی و خیلی بهم وابسته شدی.قربونت برم عزیز دلم.

هر وقت ازم چیزی می خوای که بهت بدم مثلا ی لیوان می خوای تا آب بخوری می گی ماماااااااااااانم عزیییییییییییییییزم لیوانو میدی؟؟؟؟ اینقدر ناز و لوس جملتو میگی که دلم می خواد قورتت بدم و گاز گازیت کنم.

به مامانم میگی عزیز جوووون و هر وقت ازش چیزی می خوای می گی عزیییییییییییییییییییزم.عزیییییز جووووووووووونم بیا تارت (کارت) دارم.صداتو به شدت می کشی.فدات بشم من

تا فیلم فاطما گل شروع میشه میگی مامااااااااااانم بیا فاطمه دول شروع شده.

پسندها (1)

نظرات (1)

عمه فروغ
2 آبان 93 17:56
سلام هزار ماشاا.. به آرمین مهربون عزیزم خدا گل پسر رو براتون نگه داره اگه مایلید تا همدیگر رو لینک کنیم
مامان آرمین
پاسخ
البته.باعث افتخاره.