آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

عید غدیر مبارک

1393/7/28 12:38
نویسنده : مامان آرمین
268 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به هرکوچه اذان باید گفت
در وصف علی ز آسمان باید گفت
چون عید امیر مومنین است
تبریک به صاحب الزمان باید گفت
عید غدیر خم مبارک باد

این لباس عربیت رو مامانم از مکه واست آورده که امسال اندازت شد.به زور تنت کردم تا عکس بگیرم.همش میگفتی نمی پوشم .چرا اینقدر لباسم بلنده؟؟؟؟؟؟ اینقدر خالی بستم تا پوشیدی .گفتم مرد عنکبوتی هم مثل لباست داره بپوش تا مثل اون شی منم عکست رو بگیرم.(ببخشید بهت دروغ گفتم عزیز دلم)

پسندها (4)

نظرات (7)

الهه مامان آرمین
28 مهر 93 17:25
ماشالا خیلی ناز شده
مامان آرمین
پاسخ
ممنون گلم
مامان بردیا اریایی
1 آبان 93 6:47
لباس عربیت خیلی بهت میادددد گلکم
مامان آرمین
پاسخ
ممنون
مامان بردیا اریایی
1 آبان 93 6:48
قفون این ژست هات قند عسل اینم بوس از لپت
مامان آرمین
پاسخ
مرسی عزیزم
دختربهاری
1 آبان 93 9:19
الهی من قربونت برم دوست دارم عزیزم
مامان آرمین
پاسخ
خدا نکنه عزیرم.ماهم دوستتون داریم
مامانی رادین
1 آبان 93 23:40
ای جون دلمممممممم دورت بگردم چقدر شیرین شده
مامان امیرعطا
10 آبان 93 2:27
پس کامنت من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی ما تبریزی هستیم.
مامان امیر عباس
27 دی 93 23:56
خیلی دوست دارم گل پسر
مامان آرمین
پاسخ
منم دوستت دارم خاله جوووون