آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

عکسنامه

1393/7/8 10:38
نویسنده : مامان آرمین
221 بازدید
اشتراک گذاری

پویا ماشینت رو گرفته و باهاش قهر کردی

رفته بودیم شانزلیزه تا عزیز واسه عروسی هادی لباس بخره و پویارو نبرده بودیم و رفته بود مغازه پیش باباش.واسش با هیجان تعریف میکردی که کجا رفتیم و چکار کردیم و مترو سوار شدیم.

داری میگی ی شتر خریده بودم چشاش اینجوری بود و خیلی بزرگ بود پسش دادم ماشین پلیس خریدم.(ای جاااااااااااانم پویا چه با حسرت نگات میکنه و به حرفات گوش میده)

اینقدر واسه پویا خالی بستی و دلش رو سوزوندی چقدر دپرس شده گلم.

این بلوز شورتتونم از تو مترو واستون خریدیم.

جدیدا تا صدای آهنگ میاد سریع دستت رو مثل میکروفون میگیری جلو دهنت و می خونی.

گندمک خیلی دوست داری

بهت میگم آرمین بخند عکست رو بگیرم.اینجوری میخندی.فدات بشم من عشقم

روزی صدبار میگی به آقاجونم زنگ بزن و بعد زنگ میزنی و کلی باهاش حرف میزنی.

به بابام میگی آ آ جووووووووون تووجااااااایی.بیا منو ببر.من تنهام

هر وقت دعوات میکنم میگی اده (اگه) تبلتمو بهت دااااااااااادم.قه قههبعدشم میگی به آقاجون میگم دعوات کنه.باهاتون درم (قهرم)میرم بابای آقاجون میشم.آقاجونم پلیسه ی عالمه پول داره.ههههههه معلوم نیست اینارو از کجا یاد گرفتی.اخه آقاجون اصلا پلیس نیس.قه قهه

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی رادین
8 مهر 93 18:46
ای جون دلم چقدر شیرین داره تعریف میکنه با کلی ذوق .طفلی پویا چه جوری گوش میده بهش عکسات خیلی قشنگن قربونت برم ماشالاااااااااااااااااااااااااا به این چشم و ابرو
مامان آرمین
پاسخ
پویا طفلی ی حسرتی می کشیدممنون عزییییییییییییییییییییییییییییزم
مامان بردیا اریایی
10 مهر 93 9:31
طفلی پویااااااااااااااااااااااااااااااا دلم براش سوخت من با دیدن عکس تعریف ارمین اینجوری شدموای به حال پویاااااااااااااااا