آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

شیرین زبووووووووووون

1393/4/10 0:19
نویسنده : مامان آرمین
138 بازدید
اشتراک گذاری

آرمین.مامان همه جوره دوستت دارم.

من.تعجب بوس

niniweblog.com

داشتم فیلمای مسافرت به چینمون رو بهت نشون میدادم بهم گفتی مامان اینا چرا شلوار نپوشیدن.بی ادباتعجب

niniweblog.com

بردمت دستشویی تا جیش کنی وقتی داشتم میشستمت بهم گفتی.مامان بابایی نمی تونه منو بشوره.خودت همیشه منو بشوووووور.بوسمحبت

niniweblog.com

هروقت کار بدی می کنی دعوات میکنم و بعد باهات قهر میکنم واسه اینکه باهات آشتی کنم میگی مامان دیگه پسر خوبی شدم و شلوغی نمی کنم و بعدش کلی بوسم می کنی و قربون صدقم میریمحبت

niniweblog.com

مامان.آرمین بزرگ که شدی می خوای چکاره شی؟؟؟آرام

آرمین.شوت بالیست (فوتبالیست)خندونک

مامان.مثل کی؟؟؟درسخوان

آرمین.مسییییییییبغل

niniweblog.com

هر وقت نمیزارم کاری انجام بدی میگی اه از دست تو مامااااااااااااااان

niniweblog.com

عاشق عمو حسینی و همش میگی عمو حسین رو دوست دارم حسین خودمه خوشگلم و وقتی بهت میگم پس من چی؟اونوقت میگی خوب همتون رو دوست دارم

niniweblog.com

هر وقت میبرمت توالت وقتی می خوای دستشویی کنی بهم میگی مامان تو برو غذات رو بپز خودم صدات می کنم یا مامان تو برو فیلمت روببین خودم صدات می کنم.

niniweblog.com

بهت میگم آرمین تو نفسمی عمرمی بوس تو هم می گی نفست نیستم من مرد عنکبوتی ام.خنده

niniweblog.com

میگم آرمین بخورمت؟؟؟؟ میگی نه.وقتی میبینی اصرار میکنم میگی مامان ی کوچولو بخورم.

niniweblog.com

 صبحا که از خواب پا میشی اولین چیزی که میگی اینه مامان پس بابایی کجاس.منم میگم اداره.تو هم میگی ای باباااااااااااا منو نبرد حالا چیکار کنم.

niniweblog.com

خلاصه کلی حرفای شیرین میزنی که آدم دلش می خواد قورتت بده.ک رو ت و گ رو د می گی.خیلی ناز حرف میزنی.متاسفانه الان همینارو یادمه.ازین به بعد همه رو واست مینویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه مامان آرمین
11 تیر 93 9:12
خدا حفظشون کنه این شکلاتا رو
مامان آرمین
پاسخ
مرسی عزیزم
تبادل لينک
18 تیر 93 7:11
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --