آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

آبان

1394/10/14 13:35
نویسنده : مامان آرمین
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

گلکم یک روز تو تلگرام داشتم با پسر عموم چت میکردم  و عکس پروفایل احمد جناب خان بود.یهو دیدی گفتی ماماااااااااااااااان جناب خان پیام داده.من دیدیم ذوق می کنی الکی بهت گفتم جناب خان پیام داده و گفته چون آرمین پسر خوبیه من امروز میام خونه پیش آرمین.خلاصه تا عصر همش می گفتی مامان پس جناب خان کی میاد؟کجاس؟و . . . . . .

بابا هم رفت واست جناب خانو خرید و اینجوری شد که جناب خان مهمون خونه ی ما شد.تا دو سه شب پیشش خوابیدی و باهاش بازی کردی و شعرش رو خوندی.

دیگه گذاشتیش کنار.

این روزها کارت شده آب انار خوردن.روزی 5.6 تا انار می خوری.البته آب انار.

از سالاد ماکارانی اصلا خوشت نمیاد.خود منم بر خلاف همه زیاد الویه و سالاد ماکارانی دوست ندارم.عادت های غذاییت همه به خودم رفته.فقط پلو و ته چین و سیب زمینی دوست داری.مثل خودم برنجی هستی.خخخخخخ

سلفی عزیز دل مامان

جدیدا میریم بیرون دیگه نمی گی اسباب بازی می خوام.مامان گلم باهات کلی حرف زده و قول دادی بجای اسباب بازی خریدن خوراکی های خوشمزه بخری.الانم معمولا یا شکلات میخری یا کیک و نون خامه ای.

روزی صد بار خونه رو تمیز میکنم بازم اسباب بازی هاتو میاری میریزی تو خونه .اگه یکی سرزده بیاد خونمون آبرومون میره.خخخخخخخخخخخخ

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نويسنده : مامان كژال
14 دی 94 13:49
سلام آرمین جون دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم . اگه منو دوست داری فقط با یک اس ام اس به من رای بده . کد 10 را به 1000891010 اس ام اس کن برام تا بتونم تو جشنواره برنده بشم . ممنون ازت دوست خوبم .