آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

عکس های شمال

1393/10/6 13:10
نویسنده : مامان آرمین
304 بازدید
اشتراک گذاری

این شال تمساح که گردنته مامانم واست بافته عزیز دلم

این تربچه های خیلی خوشمزه و ناز هم مال حیاط ویلاس و بابام کاشته.

اینم ی عکس از کوچیکیه من.این گل دخمل پایینی که لباسش راه راه سفید آبیه منم.از روی عکس عکس انداختم واسه همین واضح نیست.شبیه آرمینم عایا؟؟؟؟؟

دریای بندر گز

 

پسندها (6)

نظرات (7)

عمه فروغ
6 دی 93 17:28
سلام یه مدت که نمینویسد بعد یک دفعه ای مترکونید عکس واضح نیست ولی چشم و بینی شما و آرمین به هم شبیه
مامان آرمین
پاسخ
بلههههههه
مامان شادمهر کوچولو
7 دی 93 9:15
قفون خنده هات عسیسم...همیشه به مسافرت و گردش
مامانی رادین
7 دی 93 13:04
همیشه به گردش افرین چه راحت میرید شمال و بر میگردین ما بخوایم بریم انگار میخواییم کوه بکنیم عکسا مثل همیشه عالییییییی ارمین هم مثل همیشه بیسته بیستههههههههههه راستی یلداتونم مبارک همیشه کنار هم شاد باشید
مامان آرمین
پاسخ
بلهههه ما اینیم دیگه.ممنون عزییییزم.یلدای شماهم مبارک
مامان فهیمه
7 دی 93 17:06
به نظر من که خیلی شبیهه خودتو این وروجک.چه شال تمساح خوشکلی
مامان فهیمه
7 دی 93 17:07
وااااای لباسشو چه قرمز بهش میاد ماشالا کریسمس تو هم مبارک خوشمزه
مامان آرمین
پاسخ
واقعااااا.مرسی خاله جونم.
الهه مامان ارمین
8 دی 93 18:52
وای چه عکسایی دلم شمال خواست من فک کردم بلوز قرمزایه هههههه اره گلم آرمین شبیه توه نه تو شبیه ارمین
مامان آرمین
پاسخ
بلوز قرمزه آبجیمه.
مامان سیاوش
19 دی 93 2:39
فک میکردم بچگیات موهات خیلی روشنتر ار اونی که تو عکس هست باشه مث گل پسرت در کل خیلب خوشکل بودی البته الانم هستیا
مامان آرمین
پاسخ
لطف داری عزیزم.ممنون