آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

عکسنامه

1393/10/6 12:04
نویسنده : مامان آرمین
271 بازدید
اشتراک گذاری

مامان به قربوووووووووووونت عزیییییییییییزم

گل پسرم بابایی کلی واسه این عکست می خنده و میگه انگاری آرمین رفته حرم و عکس گرفته.مثل عکس قدیمی ها.

این پیتزا خانواده ی خیلی بزرگ رو هم یروز که دختر خالم و دخترش و مامانم و آبجیم اومده بودن خودم درست کردم.جای همه ی دوستان خالی.خیلی خوشمزه بود.

پسندها (4)

نظرات (6)

خاله
6 دی 93 12:18
سلام چقدر نازه خدا حفظش کنه من براي خواهرزادم وبلاگ درست کردم عکسشو تو جشنواره فرستادم خبر نداشتم خيلي دير اقدام کردم به هر کسي ميگم بهش راي بده ميگه قبلا تو وبلاگ به کس ديگه اي راي دادم ممنون ميشم شما راي بدين کد عکسش 75 هست به شماره 1000891010مسيج کني عکسشو ببينين اگه دوست داشتين بهش راي بدين ممنون ميشم
مامان آرمین
پاسخ
ای جااااانم عکسش رو دیدم.خیلی نازه.باشه عزیزم حتما بهش رای میدم.
عمه فروغ
6 دی 93 16:58
سلام ای جونم چه ژستای نازی فدای آرمین گلم به به چه پیتزای خوشمزه ای نوووووووش جان
مامان آرمین
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی.خدا نکنه دوستم.ممنووووون
مامان شادمهر کوچولو
7 دی 93 9:17
آفرین به این مادر هنرمند با این گل پسر خوشتیپش...بزنم به تخته
مامان آرمین
پاسخ
مررررررسی عزیزم.لطف داری.نه به هنرمندیه شما.استاد مایی عزیزم
مامان فهیمه
7 دی 93 17:04
ماشالا به تو گل پسره خوشتیپ مامانیش اسپند دود کن واسش
الهه مامان ارمین
8 دی 93 18:54
میخورمت آرمین خوشگل و مامانی
مامان امیر عباس
27 دی 93 23:47
عزیزم چه گل پسر نازی خدا فظش کنه
مامان آرمین
پاسخ
مرسی