آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

یه پست خوشمزههههههه

1393/9/11 15:45
نویسنده : مامان آرمین
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به آرمین خوشگلم و دوست جونیای خودم.این چند روز که نبودیم بیشتر خونه ی آقاجون اینا بودیم.چون بابایی چهارشنبه شیفت بود سه شنبه بابام اینا اومدن دنبالم و رفتیم خونشون.جمعه هم رفتیم هایپرسان و کلی خرید کردیم و بعدش بابام مارو رسوند خونمون.شنبه 8 آذر تولدم بود و غذا درست کردم و کیک خریدیم و مامانم اینا و آبجبم اینا اومدن خونمون.

این زله تزریقی خوشگلم خودم درست کردم.خیلی ناز شده بود.

هدیه ی مامانم و آبجیم

شوشوی عزیزمم واسم گوشی ال جی جی تو خرید

شیرینی نخودی که خودم درست کردم و حسن قالب زد.

گل پسر شیطون من که حرف مامانش رو گوش نمیده

آرمین بعد ی حموم داغ در حال تی وی دیدن.

جلوی در خونه_داریم میریم خونه ی آقاجون اینا

خیلی ناراحتم چون کلاهت رو که تازه خریده بودیم رو گم کردی.نمی دونم کجا انداختیش.

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

الهه مامان ارمین
11 آذر 93 19:12
وای عزیزم تولدت مبارک هزار ساله بشی دوست خوبم چه ژله ای درست کردی هنرمند بابا یکم از هنرتات یاد ما بده من خیلی وقته میخوام انجام بدم میترسم خراب بشه دست همه درد نکنه کادوهاتم خیلی خوشگلن
مامان آرمین
پاسخ
ممنون عزیییزم.خیلی راحته.تو هم حتما می تونی.
عمه فروغ
12 آذر 93 13:48
سلام عزیزم تولدت مبارک ان شاا.. سال های سال در کنار عزیزانت با خوشی زندگی کنی.کادوهاتم مبارک ان شاا.. 120000000000 سالگیت رو جشن بگیری بوس به روی ماه گل پسر
مامان آرمین
پاسخ
مرسی دوست خوب من.
مامان شادمهر کوچولو
13 آذر 93 8:09
وااااااااااااای چه مادر و پسر هنرمندی واقعاً کلی انرژی گرفتم از اینهمه ذوق و هنر ایول تولد مامانیِ آرمین هم مباااااارک باشه...انشاالله همیشه در کنار هم سلامت باشین و کلی شادی و جشن بگیرین
مامان آرمین
پاسخ
ممنوووووووووونلطف دارینمرررررررررررررررررررررررررسی
مامان بردیا اریایی
14 آذر 93 2:03
تولدت مبارککککککککککککککککککک ایشالله120ساله بشی اخی ناراحت نباش یکی دیگه میخری
مامان آرمین
پاسخ
ممنون گلم
مامانی رادین
14 آذر 93 15:57
سلآم عزیزم تولدت مبارک باشه الهی 10000000 ساله بشی و سایه ات بالاسر گل پسر نازت باشه کادوهاتم مبارک باشه خانوم هنرمند
مامان آرمین
پاسخ
مرررررررسی عزییییییییزم.
مامان امیرعطا
15 آذر 93 2:42
سلام عزیزم تولدت مبارک... کادو هاتم مبارکت ایشالله با دل خوش ازشون استفاده کنی.. واقعا که ژله خیلی خوشگل شده به به.من ژله دوس ندارما ولی ظاهرش خیلی نازهههه. این نخودی ها دیگه چی می گن؟؟ وای من عاشق نخودی ام...نصف شبی دهنم آب افتاد... عزیزم میشه لطفا دستور تهیه شو بذاری؟؟؟
مامان آرمین
پاسخ
ممنون عزیزم.باشه
maman zahra
8 دی 93 13:39
چه شیرینی های خوشمزه ای به به کدبانویی هستی ها افرین من بلد نیستم ژله هاتم عالی بود ماله من به این خوشکلی نمیشن چرا