آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

تعیین جنسیت(پنج ماهگی)

1393/3/25 19:26
نویسنده : مامان آرمین
160 بازدید
اشتراک گذاری

تا الان همیشه فشارم 10 روی 6 بوده و هیچ حالتی هم ندارم فقط به بوی تخم مرغ و مرغ حساس شدم و اوغ میزنم.1 آذر رفتم دکتر و صدای قلب نازت رو با بابایی شنیدیم و دکترم گفت این صدای قلب مال پسره و من حدس میزنم پسر باشه.واسم سونو نوشت و بعداظهر رفتیم چابهار توی کلینیک سینا تا سونوگرافی تعیین جنسیت کنم.خیلی محیط کثیف و بدی بود و من باز دوباره دلم گرفت و گریه کردم.خدایا چرا اینجا اینجوریه؟!یعنی من باید تو این محیط کثیف سونو بدم؟خدایا چرا من باید اینجا زندگی کنم؟و . . . . خلاصه کلی ناشکری کردم و بغض داشت خفم میکرد.نوبتم شد و رفتم توی اتاق.وسط اتاق پرده زده بودن که پشت پرده سونوگرافی میکردن و این ور پرده ی یارو جواب سونو رو مینوشت.وای خدایا دارم دیوونه میشم.با دیدن این اتاق و مخصوصا پرده ی کثیف حالم بدتر شد.خدایا بهم صبر بده.(پس این مسئولین کجاااااان)روی تخت دراز کشیدم و توی ده ثانیه کارم رو تموم کرد و گفت نی نییییییییییییییییییت پسررررررررررررره.سریع پا شدم و اومدم بیرون و توی ماشین نشستم و زدم زیر گریه.کلی گریه کردم.پسر نازم منو ببخش که اینقدر ناشکری کردم.خیلی خوشحالم که پسری و لی از اینکه این همه مدت تو رویای دخملی بودم و همش بیهوده بود ناراحت شدم.نیم ساعت تمام گریه کردم و بابایی هم باهام گریه کردگریهولی خدارو شکر که سالم و سلامتی.حالا که جنسیتت رو میدونم میتونم کلی واست وسیله بخرم.بوسمحبتاما نمیدونم چی بخرم.هیچ کسی هم نیس که کمکم کنه و راهنماییم کنه که چی بخرم.تو این شهر خیلی غریب و تنهام و حتی ی دوستم ندارم.فقط میرم تو نی نی سایت و از بچه ها میپرسم که چی بخرم و چیکار کنم.پسر نازم واست چند تا اسم انتخاب کردم (محمد رضا-امیر حسین-آرمین-آرتین-آریانا)من خودم عاشق اسم آریانام ولی قرعه کشی که کردم آرمین درومد.محبت12

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)