آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

هفته ی سی و هشتم

1393/3/27 8:04
نویسنده : مامان آرمین
165 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه من و مامانم رفتیم دکتر و دکتر گفت 28 فروردین بیا واسه زایمان که مامانم گفت 29 باشه چون روز ارتشه و قرار شد 29 زایمان کنم.خیلی خوشحالم چند روز دیگه تا زایمانم بیشتر نمونده.خیلی می ترسم.خدایا کمکم کن.بعد از دکتر رفتیم داروخونه و من قرص ویتامین مولتی پرینتال و کهنه ی بچه خریدم و از اونجا رفتیم بازار و من شال و روسری و کفش خریدم و به بابایی زنگ زدم و گفتم که قراره 29 زایمان کنم و بابایی هم کلی ذوق کرد و خوشحال شد.بابایی سه شنبه اومد شمال پیشمون و من رفتم آرایشگاه و موهام رو هایلایت کردم و کلی تغییر کردم و خوب شدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)