آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

چهار ماهگی گلک مامان

1393/3/25 19:05
نویسنده : مامان آرمین
130 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر طلام خیلی خیلی دوستت دارم امیدوارم سالم و سلامت باشی و جات تو دل مامانی تنگ نباشه و بتونی راحت وول بخوری.بوسگلکم از همون اول حست میکردم و به هر کی گفتم هیچ کسی باور نمیکرد از همون اول سمت راست شکمم ی چیزایی مثل ضربان نبض احساس میکنم روزی دو سه بار مثل نبض میزنه و عمه جونم میگه حتما نی نیت دختره.واسه من فرقی نمیکنه جنسیتت چی باشه فقط سالم و سلامت باش نی نی کوچولوم.البته چرا دروغ بگم خیلی دوست دارم نی نیم دختر بشه چون از بچگیم همه میگفتن تو حتما ی دو قلو دختر میاری منم از همون موقع تو رویای دختری با دامن چین چینی ام.هههههههخندهبابایی هم تو خونوادش همه پسرن و اصلا آبجی نداشته.اونم دوست داره تو دختر باشی ولی فک کنم دروغ میگه و ته دلش عاشق پسرهههههمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)