آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

کتلت

1393/5/1 15:25
نویسنده : مامان آرمین
178 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم عاشق کتلتی niniweblog.comو خیلی با لذت می خوری.niniweblog.comولی بدیت اینه که وقتی من دارم کتلت هارو می پزم میای رو اپن و نزدیک ماهیتابه منتظر می شینی تا بپزن و بخوری و هرچی بهت می گم رو اپن نشین خطرناکه ممکنه روت روغن بپره گوش نمیدی و چهار پنج تا کتلت داغ داغ می خوری و میری.niniweblog.comبعد دیگه سر سفره نمیای تا کتلت بخوری.niniweblog.com

چندتا بازی وحشتناک تو تبلتته همش همونارو بازی می کنی.می خوامم پاکشون کنم نمیزاری.داشتی بازی جنگی تفنگ رو بازی می کردی بهم گفتی مامااااااااان پس آدمه کوش بیاد گردنمو بگیره خفم کنه بعد با تفنگ بزنم بکشمش.اهشیطاناینم قیافه ی من بعد حرف آرمینتعجب

اینم همون آدم خواری که منتظرش بودی .قویاومده و داره خفت می کنه.این بازی رو خیلی دوست داشتی ولی چون صحنه ها و غول های وحشتناکی داشت من پاکش کردم.شیطان

پسندها (2)

نظرات (1)

الهه مامان آرمین
4 مرداد 93 11:27
وای عزیزم چه عکسای ناناسی آرمین ما هم همین طوره منم دیگه همون موقع بهش میدم چه فرقی داره فقط بخورن هههه شما هم ترک هستید؟ اگه اره لطفا کمک کنید دیگه میخواهیم بریم خاستگاری
مامان آرمین
پاسخ
دوست دارم آداب سر سفره نشستن رو رعایت کنه.ولی سر سفره نمی شینه.ترک نیستم عزیزم.هنوز واسه داداش طفلی نرفتین خاستگاری؟؟؟؟برین دیگه گناه دارههههههههههه