آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

دو ماهگی(اولین سونوگرافی)

1393/3/25 18:33
نویسنده : مامان آرمین
237 بازدید
اشتراک گذاری

دکتر گفته قرص آهن بخورم و اگه تهوع داشتم ب 6 بخورم که من هیچ حالتی ندارم.20 شهریور رفتیم شمال خونه فاطممون.من کلی لکه بینی داشتم و میترسیدم ولی بیشتریا میگفتن طبیعیه و دکترم هم گفت موردی نداره.5 مهر 90 رفتم سونوگرافی تا نی نی خوشگلم رو ببینم.البته کلی هم استرس داشتم و میترسیدم و همش واسه سلامتی نی نی نازم دعا میکردم.دکتر نی نی خوشگل و سالمم رو بهم نشون داد و من خیلی خوشحال شدم و خدارو شکر کردم و صدای قلب ناز نی نیمم شنیدم و اشک تو چشام جمع شد.دکتر گفت 9 هفته و چهار روزمه.خدارو شکر که همه چیز خوب بود و نی نیم سالم و سلامته.خدایا مرسی.دوستت دارمبوس12

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)