آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

هفته بیستم

1393/3/25 19:41
نویسنده : مامان آرمین
98 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خوشحالم که تو هفته بیستم و نصف رو سپری کردم.niniweblog.comتا امروز که خیلی زود گذشت امیدوارم به بعد هم زود بگذره تا پسر نازم رو بگیرم بغلم و بوش کنم و لذت ببرم.niniweblog.com 4 آذر وقتی از خواب بیدار شدیم دیدیم موتور دوست بابایی رو که قرض گرفته بودیم رو دزدیدن.کلی ناراحت شدیم و همه جارو گشتیم ولی پیداش نکردیمگریه8 آذر تولدم بود و این بهترین تولد زندگیم بود niniweblog.comچون پسر نازمم پیشم بود تو دلم تو وجودممحبتخدایا شکرت.خدایا ممنون که ی پسر سالم و سلامت بهم دادیniniweblog.com.فرشتهشب تولدم رفتیم چابهار(منطقه آزاد) و واسه پسرم لباس 5 تیکه و ی استیکر سه بعدی و ی تفنگ خریدم.خندونکالهی قربون پسرم بشم من.عزیز دل مامان بعضی روزها خیلی لگد میزنی ولی بعضی روزهاهم اصلا لگد نمیزنی و کلی مامان رو نگران میکنی.niniweblog.comامیدوارم سالم و سلامت باشی.در حال حاضرم روزی ی فیفول و ی مولتی پرینتال می خورم.niniweblog.com

دوستت دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)