آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

دوماهگی ناناز مامان

1393/3/28 14:59
نویسنده : مامان آرمین
172 بازدید
اشتراک گذاری

وای خیلی سخته ببرمت و پاهای کوچولوت رو نگه دارم تا واکسنتو بزنه.چند روزه همش استرس دارم و میترسم.بابایی هم که کلا با امپول مشکل داره و شدید میترسه و طاقت دیدن زجر کشیدنت رو نداره.من بیچاره باید خودم تنها ببرمت.صبح ساعت نه با همسایمون (نفیسه) که یه دختر پنج ماهه خیلی خوشگل داره بردیمت مرکز بهداشت.نفیسه خیلی کمکم کرد.خیلی میترسیدم.خلاصه اول قطره فلج اطفالتو خوردی و بعد من پاهای نازتو نگه داشتم و خانمه دوتا واکسنت رو زد و تو فقط کمی گریه کردی.الهی بمیرم مامانم.وزنت ٦کیلو و ٢٠٠ گرم و قد رعنات ٥٨ سانتی متر بود.

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)