آرمین جونآرمین جون، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه سن داره

دنیای شیرین نی نی ما

پیشرفت های بیست و چهار ماهگی

1393/4/1 8:57
نویسنده : مامان آرمین
161 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان دیگه حسابی بزرگ شدی و قشنگ حرف میزنی و کارات رو خوردت انجام میدی.لبخندشلوارت و کفشهات و جوراب هات رو خودت در میاری.غذاتم قشنگ می خوری ولی توی عید همش آجیل و شکلات میخوردی و غذا کمتر میخوردی.ناراحتدر حد یه گنجشک.سوالپسر خیلی خوبی هستی فقط بچه هارو خیلی میزنی و از کنار هر کسی رد میشی یدونه میزنی تو کمرش و پویا طفلی از دستت آسایش نداشت و همش میزدیش و یا موهاش رو میکشیدی.عاشق مرد عنکبوتی و بن تنی.چند روز پیش رفته بودی بالای مبلها و میگفتی من مرد عنکبوتی ام من قوی ام هه هه.میخواستی خودت رو از اون بالا پرت کنی که گرفتمت.آقاجون و عزیز طفلی رو خیلی میزنی.ابروکلی از دست کارات می خندیم.خیلی شیرینی پسرم.یه جمله هایی میگی که از خنده روده بر میشیم.از فیلم پایتخت هم یاد گرفتی همش میگی آقا آقا.دیروز که بیرون رفته بودیم میگفتی آقا آقا من توپ می خوام.شدید عاشق بستنی دومیس شدی و باید روزی یدونه بخوری.دلستر هم خیلی دوست داری و ورد زبونت هایپرسانه.عاشق شهر بازی هایپرسانی.قربونت برم من عسل مامان.خیلی شعر میخونی و شعر (آی زنبور طلایی و یه توپ دارم قلقلی و یه پسر دارم شاه نداره )روبلدی و خودتکامل میخونی.هر کسی رو میبینی میگی سلام خوبی؟چه خبر؟هوا خوووبه؟!!!!!!عاشق عمو حسینی و همش باهاش تلفنی حرف میزنی.خاله فاطمه و پویا روهم خیلی دوست داری.وقتی هواپیمارو تو آسمون میبینی کلی ذوق میکنی و میگی هواپیما بیا آرمین رو ببر.فدای پسر شیرین زبونم بشم من.قلباز درو دیوار بالا میری و میگی من مرد عنکبوتی ام .من قوی ام.شیطانبه همه هم ابراز احسسات میکنی مخصوصا من و آقاجون.همش میگی مامانی دوستت دارم و لپام رو می کشی و بوس میکنی.عاشقتم عزیزم.ماچهر چی هم دستت میدیم میگی مرسی عزیییییییزم.هنوزم از نور نور میترسی و هر چی عزیز جون بهت توضیح میده که نور نور ترس نداره و لامپه شما قبول نداری و از ترست همش براشون دست تکون میدیبای بایگیر دادی به عزیز طفلی و همش میگی عزیز دوستت ندارم و آقاجون رو دوست دارم.بیچاره عزیزدل شکستهفک کنم چون عزیز همش بوست میکنه و قورتت میده اینو هی میگی که بچلونتت و باهات بازی کنهچشمکوقتی میگی عزیز رو دوست ندارم و آقاجون رو دوست دارم.آقاجون کلی ذوق میکنه و بلند میخنده.نیشخندقهقهههندونه خیلی دوست داریخوشمزههمش در حال هندونه خوردنی .وقتی کار خوبی انجام میدی و من میگم آرمین پسر خیلی خوبیه زودی میگه هندونه جایزه بخرماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)